!

Förbo sparar viss data för att ge dig en bättre upplevelse. Genom att använda Förbo:s tjänster godkänner du detta.Om cookies och personuppgifter

Jag förstår

SERVICEANMÄLAN

Tänk på detta innan du skickar in din serviceanmälan
Vattenlås i tvättställ, golvbrunnar, filtret i köksfläkten etc rengör du som hyresgäst själv. Självklart får du hjälp vid större stopp i avloppet.
Vill du se filmer på hur du gör så titta här! Även byte av lysrör, glimtändare, glödlampor och säkringar är sådant som du som hyresgäst ska göra själv.

Har du problem med skadedjur ringer du direkt till Anticimex: 0752-45 10 00 (boende i Hindås, Hällingsjö och Rävlanda ringer 033-22 25 80).

Vill du följa ditt ärende i mobilen?
Vi har påbörjat utveckling av vår app där du ska kunna följa status på din serviceanmälan, till exempel när en hantverkare har tagit emot den. För att få notifieringar i din mobil när det är en ändring av status i ditt ärende så måste du har vår app nerladdad på mobilen, sök på Förbo i App store eller Google Play.

När sätter ni på värmen?
Kika gärna här för att läsa mer om hur det fungerar med värme i lägenheten.

Har du andra frågor om ditt boende kan du läsa frågor och svar här.