Förbo sparar viss data för att ge dig en bättre upplevelse. Genom att använda Förbo:s tjänster godkänner du detta.Om cookies och personuppgifter

Jag förstår
Gå direkt till innehåll

enkät kring återkoppling

Just nu får en del av våra hyresgäster en enkät skickad till sig där vi ställer fyra korta frågor om hur man upplever vårt arbete kring snabbare återkoppling. 

Vi på Förbo vill ta pulsen på hur ni hyresgäster upplever informationen kring era serviceärenden. Detta med anledning att vi på Förbo lanserat vårt kundlöfte som innebär att vi vill vara snabba med att återkoppla till våra hyresgäster kring inskickat ärende. Akuta ärenden ska återkopplas samma dag medan övriga ärenden inom två arbetsdagar.

Enkäten skickas inte ut till alla utan till ett urval av de hyresgäster som haft ett ärende med oss under januari/februari 2022. Enkäten skickas ut digitalt via mejl/sms och svarsinsamlingen pågår till 8 mars. 

Har du frågor kring enkäten? Mejla