Gå direkt till innehåll

Vi börjar utföra alla typer av serviceärenden igen!

Under coronapandemin har vi på Förbo vidtagit en rad åtgärder för att minska smittspridningen. I samband med vaccinationstakten och att Folkhälsomyndigheten slopar många restriktioner, kan vi börja utföra alla typer av serviceärenden från slutet av september igen. Det gäller ärenden av akut karaktär likväl som icke-akut. Eftersom både vi och våra entreprenörer behöver ta igen en del arbete kan du fortfarande påverkas av att det tar längre tid än vanligt för oss att hjälpa dig med ditt ärende. 

Om vi ska utföra ett arbete hos dig

Vi vill att du som hyresgäst ska vara frisk om vi eller våra entreprenörer ska utföra arbeten i din lägenhet. Vid minsta symtom vill vi att du hör av dig och bokar en ny tid. Vi vill också hålla avstånd till varandra inne i lägenheterna, du får gärna vara i ett annat rum medan vi är där. Självklart är vi noga med hygienen, tvättar händer eller använder handsprit. Känner du dig det minsta osäker och inte vill träffa oss kan vi, med ditt tillstånd, gå in i lägenheten och utföra arbetet under tiden du är ute. 

Boka telefonmöte med din Förbovärd

Vill du ha en personlig kontakt med oss? Du kan alltid ringa och boka ett telefonmöte med din Förbovärd. Hör av dig till vår kundtjänst så hjälper de dig!  

Vi följer rekommendationerna

Vi fortsätter självklart att följa de rekommendationer och restriktioner som finns och uppdaterar vårt arbetssätt efter detta. Tillsammans håller vi i och håller ut.