!

Nu ska Mina sidor fungera igen som vanligt efter uppgraderingen. För att appen ska fungera behöver du uppdatera den. Appen finns gratis i App store eller Google Play.

Uppgradering av system 11-12 februari

Uppdatering 13 februari:

Nu ska Mina sidor fungera igen som vanligt. För att appen ska fungera behöver du uppdatera den. Det fungerar redan nu att göra för Android-telefoner. Har du en iPhone behöver du vänta några dagar innan den nya versionen finns tillgänglig i App-store.

______________________________________________

Måndag 11 februari påbörjar vi en omfattande uppgradering av våra system. Uppgraderingen pågår mellan den 11-12 februari och innebär att det inte går att logga in på Mina sidor under tiden. Här har vi samlat frågor och svar inför uppgraderingen:

Vad innebär det att systemen inte fungerar under uppgraderingen?
Det innebär att ingen kan logga in på Mina sidor under 11-12:e februari. Ingen kan göra serviceanmälningar eller söka lägenheter, vare sig via dator eller via Förboappen.

Hur fungerar det med uthyrning av lediga lägenheter?
Inga lediga lägenheter/p-platser/lokaler kommer att läggas ut på Mina Sidor under vecka 7. Även svarsdatum på erbjudande kommer att ändras, så att det inte infaller under perioden som uppgraderingen äger rum.

Hur gör jag en serviceanmälan under uppgraderingen?
Eftersom du inte kan logga in på Mina sidor går det heller inte att göra en serviceanmälan digitalt under dessa dagar. Behöver du göra en serviceanmälan kan du istället ringa till oss precis som vanligt.

Kommer allt se ut som vanligt på Mina sidor efter uppgraderingen?
Viss information kommer inte att vara tillgänglig direkt efter uppgraderingen. Bland annat kommer förbrukning eller besiktning inte att synas från början. 

Boendepärmen kommer att finnas kvar, men behöver uppdateras med ny information. Detta gör att det kan dröja ett tag innan till exempel information om tv och bredband finns där igen. Men vi jobbar för att det ska finnas på plats så snart som möjligt igen!