Förbo sparar viss data för att ge dig en bättre upplevelse. Genom att använda Förbo:s tjänster godkänner du detta.Om cookies och personuppgifter

Jag förstår
Gå direkt till innehåll
Människor

tack för att du hjälper oss att bli bättre!

Kundundersökningen för 2024 går ut i slutet av augusti. Om vi har elektroniska kontaktuppgifter till dig som mobilnummer och/eller e-post så skickas det information och en klickbar länk till kundundersökningen. Har vi inte elektroniska kontaktuppgifter till dig kommer du få en tryckt enkät hem i brevlådan istället. Med den följer ett portofritt svarskuvert. 
Med hjälp av dina svar kan vi utveckla våra bostadsområden och göra ditt boende ännu mer tryggt och trivsamt.

Så här tar vi hand om dina svar

Här kan du läsa om resultatet för 2023 och det vi ska arbeta vidare med för att förbättra din kundupplevelse hos oss.

Frågor och svar

Här intill under rubriken "Frågor och svar" har vi samlat svaren på de vanligaste frågorna kring kundundersökningen. Kika gärna där så får du säkert svar på frågan du funderar på. 

Om AktivBo

Vårt undersökningsföretag AktivBo garanterar att samtliga svar är anonyma. Numret på enkäten används för att kunna sortera svaren på rätt fastighet och område samt för utskick av påminnelser.

Har du frågor om undersökningen är du välkommen att kontakta Fredrik Kristenson, som håller i mätningen för Förbo, på telefon 031-746 50 88 eller via