Förbo sparar viss data för att ge dig en bättre upplevelse. Genom att använda Förbo:s tjänster godkänner du detta.Om cookies och personuppgifter

Jag förstår
Gå direkt till innehåll
Människor

tack för att du hjälper oss att bli bättre!

Det är viktigt för oss på Förbo att veta hur du trivs hos oss. Vad är det som är bra och vad anser du går att förbättra? I kundundersökningen har du har chansen att tycka till och resultatet från mätningen ligger till grund för hur vi planerar och vad vi prioriterar framöver. Med hjälp av dina svar kan vi utveckla våra bostadsområden och göra ditt boende ännu mer tryggt och trivsamt.

Kundundersökningen 2022

Årets kundundersökning skickas ut runt den 27 april och svarsinsamlingen pågår fram till den 8 juni. Har vi digitala kontaktuppgifter till dig som mejladress eller mobilnummer är det den vägen du får undersökningen skickad till dig. Övriga får ett postalt utskick. 

Återkoppling kring resultatet

Håll utkik på Förbos webbplats samt i Förbobladet där vi under året berättar om resultatet men även vad vi tänker fokusera på framöver fört att ge dig som bor hos oss en bättre kundupplevelse. Resultatet från 2021 års undersökning hittar du här intill under rubriken "Resultat".

Frågor och svar

Här intill under rubriken "Frågor och svar" har vi samlat svaren på de vanligaste frågorna kring kundundersökningen. Kika gärna där så får du säkert svar på frågan du funderar på. 

Om AktivBo

Vårt undersökningsföretag AktivBo garanterar att samtliga svar är anonyma. Numret på enkäten används för att kunna sortera svaren på rätt fastighet och område samt för utskick av påminnelser.

Har du frågor om undersökningen är du välkommen att kontakta Fredrik Kristenson, som håller i mätningen för Förbo, på telefon 031-746 50 88 eller via