Det är viktigt för oss på Förbo att veta hur du trivs hos oss. Vad är det som är bra
och vad anser du går att förbättra? I kundundersökningen har du har chansen att tycka till och resultatet från
mätningen ligger till grund för hur vi planerar och vad vi prioriterar framöver. Med hjälp av dina svar kan vi utveckla våra bostadsområden och göra ditt boende ännu mer tryggt och trivsamt.
Kundundersökningen 2022
Årets kundundersökning skickas ut runt den 27 april och svarsinsamlingen pågår fram till den 8 juni. Har vi digitala kontaktuppgifter till dig som mejladress eller mobilnummer är det den vägen du får undersökningen skickad till dig. Övriga får ett postalt utskick.
Återkoppling kring resultatet
Håll utkik på Förbos webbplats samt i Förbobladet där vi under
året berättar om resultatet men även vad vi tänker fokusera på framöver fört
att ge dig som bor hos oss en bättre kundupplevelse. Resultatet från 2021 års undersökning hittar du här intill under rubriken "Resultat".
Frågor och svar
Här intill under rubriken "Frågor och svar" har vi samlat svaren på de vanligaste
frågorna kring kundundersökningen. Kika gärna där så får du säkert svar på
frågan du funderar på.
Om AktivBo
Vårt undersökningsföretag AktivBo garanterar att samtliga svar är anonyma. Numret på enkäten används för att kunna sortera svaren på rätt fastighet och område samt för utskick av påminnelser.
Har du frågor om undersökningen är du välkommen att kontakta Fredrik Kristenson, som håller i mätningen för Förbo, på telefon 031-746 50 88 eller via e-post.