Kanske har du märkt att vi lanserat en ny version av Mina sidor? Vi har nu gjort Mina sidor ännu bättre och framförallt mer användarvänlig för dig som hyresgäst. Vår förhoppning är att du nu enklare ska hitta till det du vill se och göra.
En nyhet i den nya versionen av Mina sidor är att du kan ställa frågor till oss om ditt boende, hyresinbetalningar eller uthyrning. Vi svarar dig inom två arbetsdagar och du ser våra svar direkt under din fråga. Du hittar denna funktion både under Snabbfunktionen "Fråga oss" och under menyrubriken "Mina ärenden".
Som tidigare kan du inne på Mina sidor göra en serviceanmälan, ta del av boendeinformation och se dina avtal och hyresavier. Här får du också notiser när vi skickar allmän information eller information om vad som händer i ditt bostadsområde.

Så här ser det ut inne på den nya versionen av Mina sidor
Två separata inloggningar för Mina sidor och Sök ledigt
Vår plattform för uthyrning var tidigare sammanslagen med Mina sidor. I och med nylanseringen har vi separerat Mina sidor och uthyrningsdelen. Därför är det också två olika digitala ingångar och inloggningar dit. Vill du se dina köpoäng, söka en ledig bostad eller parkering gör du nu det under det vi kallar för Sök ledigt. Inloggad på Sök ledigt ser du även dina köpoäng och når Bytestorget.
Allt annat som du vill göra och som handlar om ditt boende hos Förbo gör du på Mina sidor. Läs mer om de olika inloggningarna här.