Förbo sparar viss data för att ge dig en bättre upplevelse. Genom att använda Förbo:s tjänster godkänner du detta.Om cookies och personuppgifter

Jag förstår
Gå direkt till innehåll

Kontakta oss

Är du boende hos oss gör du din serviceanmälan på Mina sidor

Är något fel i din bostad behöver du göra en serviceanmälan. Det gör du genom att logga in på Mina sidor. På Mina sidor kan du se vilka serviceanmälningar du har gjort och hur långt vi har kommit i processen med att åtgärda dem.

Behöver du hjälp med att göra en serviceanmälan är du välkommen att ringa vår kundtjänst som har öppet under Förbos kontorstider. De visar dig gärna hur du själv gör din anmälan nästa gång något händer i din bostad. 

Öppet hus på områdeskontoren

Öppet hus är pausat för tillfället men du kan träffa oss digitalt via vår chatt här på förbo.se. Tisdagar kl. 07.30-09.00 samt torsdagar kl. 15.00-18.00 sitter dina Förbovärdar redo att svara på dina frågor via chatten. Du hittar chatten längst ner på sidan när den är öppen. Vill du träffa oss fysiskt eller via telefon kan du som vanligt också ringa oss och boka en tid som passar dig. 

Kontaktuppgifter till ditt områdeskontor

Klicka på länken till ditt närmase områdeskontor nedan för att hitta telefonnummer och besöksadress.

 
Huvudkontoret

Söker du någon på huvudkontoret, till exempel i frågor som rör fastighetsutveckling, IT, kommunikation eller ekonomi, hittar du alla uppgifter till huvudkontoret här.